Det är skönt att va i smeten, det är skönt att känna pulsen

Nu är jag hemma igen efter två nätter i storstan. Jag och Johanna såg Hancook på bio och hade det allmänt trevligt. Vi gick på stan och jag köpte massa som jag egentligen inte hade pengar till, vi såg massvis med folk som vi viskade tyst om när de inte hörde. Vi såg massa film och åt massa chips...

 Jag stötte in i EMD gänget och jag var tvungen att ta kort på mig och de superläckra sångfåglarna. Ni får ursäkta att jag inte ser alls lika läcker ut på bilderna, men min ursäkt är en heldag på stan...
Peter och Linda tog väl hand om oss och vi hade riktigt mysigt.

    


Kommentarer
Postat av: No No :)

Du är bara för fin:) puss...

2008-08-17 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback