Du och jag är inget vidare bra, men jag kan inte säga nej

Tankarna snurrar och det är mycket på Gång. Jag vet knappt ut eller in och jag skulle helst bara vilja låsa in mig och fundera en stund. Det är inte alltid lätt att ta sina egna beslut men jag måste göra det. Jag måste lösa det här på något sätt, och problem löst bäst med kommunikation, ellerhur?

Jag saknar Lisa och önskar bara att hon kunde komma hem. Jag vill dricka te med henne och lyssna på Lars Winnerbäck. Schnuppra mi, kom hem! Jag vill prata med dig, jag har så mycket att berätta och jag vill höra allt om dig.

Det är visst nån som är tillbaka -  Lars Winnerbäck
[ Jag saknar dig ]

Kommentarer
Postat av: Din Lisa

Vännen, jag vill oxå komma hem. Vilket jag gör vecka 43, har faktiskt redan bokat biljetterna. :)

Jag älskar dig!

2008-08-25 @ 16:05:16
Postat av: Tåsse

Jag ringer imorgon (eller ja, senare idag).

2008-08-31 @ 03:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback