Ett glas vin och en vän, allt annat känns så överdrivet

Idag har det varit en riktigt härlig dag. Jag umgicks med Johanna Carlsson en stund och jag insåg hur mycket jag verkligen har saknat henne. Det är skönt att ha brudarna tillbaks i byggnaden igen. Hanna kom hit och drack te, fast hon egentligen inte tycker om te. Men det ska det allt bli ändring på. Sedan kom Rebecca och Johanna och joinade oss en stund men då fastnade jag med datorn och gitarren. Det känns som att det var en evighet sedan vi sågs sist, vi har mycket tid att ta igen.

Imorgon kommer Marcus och hälsar på. Hur det nu ska gå, jag håller alla tummar för att vi ska tåla att se varandra ;)
Jag har bra vibbar, men det är lite nervöst i magen! Men fan vad skoj det ska bli!


Hello Saferide och First aid kit har ekat i högtalarna i några dagar nu och det är definitivt en av skivorna som hamnar i Ja-högen. De håller mitt humör på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback