Inga planer men ett steg

Igår var sommarlovets första dag och den var fantastisk. Dagen började med att min Favorit Ida kom till mig och åt frukost och pratade skit som vanligt. Sedan for vi hem till henne och la oss under täcket och tittade på en Winnerbäck konsert och jag grät som vanligt. Det är underligt hur musik kan påverka människan.

Jag hjälpte Johanna att städa också, och det behövdes kan jag säga ;) Sedan tog jag en cykeltur och var borta till sena timmen med trevligt sällskap.

Så idag bär det av till Umeå med Johanna. Vi ska bo hos Peter och Linda och bara se något annat än Storuman. Det ska bli skönt att komma här ifrån ett tag. Nu ska mitt sommarlov börja, och jag ska bara ta dagen som den kommer, jag vill helst inte planera så mycket. Så nu är väskan packad och Ipoden laddad.

Hejdå Storuman, Hej Umeå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback