Bortomland

Vår datasal är en egen liten kultur. Vår datasal har nästan en egen religon. Man kan inte undvika att känna lukten av wc3 och fikabröd när man kommer in och du är fullkomligt döv om du inte hör ljudet av CS.

Jag sitter nere i hörnet och studerar miljön här inne. Jag ser sex killar som pratar på ett fackspråk som jag inte förstår, de spelar något nördigt dataspel som jag inte ens vill förstå, det kallas wc3 - warcraft 3, så långt har jag förstått. Jag ser två tjejer också som försöker sig på Cs, som skriker högt när de blir dödade. Det pallar säkert inte trycket, utan lägger snart av när de börjar drömma mardrömmar om lången och deras colt.  

Jag stoppar in hörlurarna i öronen och startar Ipoden. Jag orkar inte höra på deras dödsrop längre. Jag orkar inte höra vilka skitvapen de har. Jag vill inte veta hur killarna ligger till i wc3. JAG VILL INTE VETA VAR ERA SOLDATER HÅLLER HUS!!! Kötta på bäst ni vill bara ni lämnar mig ifred, men ni får gärna ge mig ert guld.

Nu är jag redo på alla hatbrev jag kommer få  nu när jag kallat WC3 för nördigt. Bring it on Baby, im ready!


Kommentarer
Postat av: hållMEdig

Men du ja håller med dig totalt! Sjukt dåligt spel och jag tror att de lever i en fantasi, skulle inte förvåna mig..

2008-12-18 @ 15:05:57
Postat av: Ina

de får väl spela bäst de vill om de:



håller käft

lämnar ifrån sig datorn när man behöver den



men det gör de ju inte så jag tycker de borde bannlysas..

2008-12-18 @ 16:41:04
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Anonym

Äh, Wc3 Ftw ffs!

2008-12-18 @ 19:02:45
Postat av: Hugh Hefner

Jag tycker om dom som spelar World of Warcraft. Dom får mig att uppskatta mitt liv och mina intressen ännu mera :)

2008-12-20 @ 17:38:26
URL: http://pettersandstrom.com
Postat av: Kim

Hahaha Inte ska du ha några hatbrev för det! WC3 suger och kommer alltid att göra! In ya face wc3 players!

2008-12-23 @ 22:47:00
Postat av: Svar till Hugh..

World of Warcraft och wc3 är inte samma sak ;) Wow e nördigt för dom lägger ner massa tid, wc3 spelar man bara när det är rast och inte finns något annat att göra :)

2008-12-24 @ 14:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback