Jag var sliten och nött

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Malmö. En 100 % snöfri vecka. Vi hade vår första gröna lucia och vi sjöng julsånger när vi studsade runt på gröna gräsmattor.

Vi hade en trevlig vecka trots frånvaro av all snö. Vi bodde mitt i smeten i Malmö. Jag och Johanna tog en tur över till Danmark med Micke och Micke också. Det är inte varje dag man får chansen att tvärfara över till Köpenhamn.

Så nu har jag legat i soffan under filten med mina pepparkakor och sett Winnerbäck-filmen. Filmen värmde verkligen och jag förstod inte att den mannen faktiskt skrivit några rader på ett kort till mig. Tack Petter och tack Lasse. Det är skönt att låsa in sig ibland och bara tänka på sig själv. Det är skönt att få vara smutsig och lat ibland. Det är skönt att gå runt i lägenheten och prata med sig själv utan att någon kan höra dig.

Jag har blivit moster igen. Det är verkligen världens bästa känsla. Nu längtar jag bara tills jag får träffa honom. Jag längtar till jul så att man får pussa och krama det lilla livet :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

J A G L Ä N G T A R E F T E R D E J. Kom snart hem. Han ska nog heta Jesper.

2008-12-16 @ 16:00:05
Postat av: Kim

Hoppas ni hade trevligt där nere :) Synd att jag missade er i Mjölby bara :(

2008-12-16 @ 16:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback