Res med mig...

Imorgon bär det av till Malmö, resan blir kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig, men jag försöker hålla humöret uppe och se positivt på det. Imorgon klockan 17:55 lämnar jag Ebbe, min nya gitarr hemma, då går bussen. Önska oss lycka till. Ni vet kanske hur det kan gå när tre tjejer ska leva tillsammans en vecka. Bli inte förvånad om vi kommer hem med blåögon, sönderslitna kläder och aningen tunnare hår.


I fredags var det kalas och det blev en superhelg som jag firade med natur, teknik, samhälls och några till, jag kan inte säga annat. Vi är en bra grupp som funkar bra tillsammans, synd bara att vi kommer på att göra detta sista året vi går i samma klass. Bättre sent än aldrig antar jag. Tack allihop, än en gång!



ROCK ON!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback