Det är så mycket i skallen

Nu sitter jag i lägenheter och avnjuter lite musik av Antony and the Johnsons. Persiennerna är nere och det är rätt mörkt här inne. Det känns rätt skönt att ha en stund för sig själv faktiskt, för att tänka igenom saker, tänka igenom helgen och gamla minnen.

I helgen blev det en impulstrip till Åsele. Jag och Johanna åkte dit med Reekan, tack Reekis!
Där jag träffade världens undebaraste gäng. Tåsjöpojkarna gör mig varm i hjärtat, de har blivit som en liten familj för mig. Det är över två år sedan jag träffade en av dem, och andra har jag inte sett sedan midsommar ifjol. Det var så skönt att få höra dialekten igen, att få prata ut och bara kramas. Det känns som att jag kännt dem i helva mitt liv. Så nu är det bestämt att den 16e augusti ska firas i Tåsjö och Brattbäcken. Då är det sista logen.

Många tankar har snurrat runt i huvudet på sistone och jag tror jag lyckats få en rätsida på det mesta. Nu längtar jag bara efter dig, jag vill bara känna dina armar runt mig. Så mycket vet jag, jag vill aldrig vara utan dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback