Res med mig, till ett annat land

Imorgon bär det av till Engla-lond, Land of the angels, ENGLAND!
Klockan 13 imorgon kommer syrran och hämtar mig och vi tar flyget från Gunnarn till Stockholm, där möter vi upp andra syrran och Roger och flyger vidare till London.
Ikväll ska jag och Johanna se Sex and the city på bio, sedan blir det hem och packa! Det ska bli ruskigt spännande.

Jag kanske skriver något svengelskt inlägg när jag är där borta.
Annars skriver jag när jag kommit hem, på måndag eller så.

Så, fuck you and have a nice day :)

KRAM


Kommentarer
Postat av: "Tåsse"

Hoppas du tyckte att Sex and the city var bra.

Ha det så underbart roligt nu vännen!

You guys will rock the city ;)

KRAM

2008-07-10 @ 10:25:16
URL: http://lisaanderback.blogg.se/
Postat av: Hamp

"Fuck you, and have a nice day"

Visst kommer de från 8 mile? :P

2008-07-17 @ 22:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback