mina ögonlock är tunga nu, snart drömmer jag om dig

Idag har det varit en lång dag. Jag har varit andra kassör hela dagen och sprungit runt och räknat mina specialvaror... Det blev en mysig men konstig kväll igår så jag har inte sovit så mycket. Därför gick jag runt och sov på jobbet idag ungefär. Jag måste lära mig att sova med ögonen öppna.

Jag har egentligen ingen som helst lust att skriva, ingenting roligt har hänt. Ida tog körkortet idag så vi var ute och slet raggen. Det var dagens roligaste.. Dagens värsta var nog när sockret gick sönder på bandet, Thomas fick i och för sig städa, det var kul..

Jag känner mig hemskt tråkigt, jag borde sova.


Helt perfekt.... Tack vännen... Jag klarar mig inte utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback