Lars Winnerbäck

  • Men det är inte lika lätt att vara såld på nån som inte går att nå
  • Jag kan känna mig bekväm i dina ögon, när du ler, men du kan säga nåt så beskt att allt blir kaos och uppochner
  • Tavlan är en fläck med färggrann ram
  • Jag ger upp, jag orkar inte bli besviken
  • Res med mig, till ett annat land
  • tack för svaren på gåtorna du la i min hand
  • Du har så underbara ord, Du kan le så att jag smälter, Du kan ge så jag tar åt mig
  • Du kan väl ringa mig ibland, jag pratar gärna sönder alla torra, gråa nätter
  • Livet är en dans på rosor, men det är en dans med svåra steg
  • Och jag är, jävlar i min låda, ingen tanklös idiot.
  • jag ska aldrig mera lägga mig med huvudet mot ditt hår och aldrig älska dig igen
  • Innan mörkret faller, ska jag lämna några varma rader. Ska jag vara din starka vän
  • Jag vill ha dig här på riktigt i natt och suga liv ur din halspulsåder







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback