Åh fan...

Vädret är vackert, fåglarna kvittrar och det är så där lagomt varmt. Sedan händer det oförutsägbara. Ina, min trogne bloggläsare, anser att jag måste skriva något snart. Annars slutar hon att läsa min blogg, ett tvättäkta hot! Som ursäkt så har jag att vädret har varit helt underbart i veckan och att jag inte spenderat särskilt mycket tid vid datorn. Så nu är det bara att sätta igång att knappra på tangenterna.

Typiskt. Nu vet jag inte vad jag ska skriva om heller! Jag kan ju alltid informera alla intresserade om att min mun mår bättre nu, helvetesmedelveckorna är över och jag lever fortfarande. Vilket jag tvivlade på den första sköljdagen.

Det är helt underbart att skolan snart är klar för det här skolåret och att sommaren kommit med stormsteg. Jag håller alla mina tummar för att sommaren ska bli så bra som möjligt! Jag har massa jag ska göra! Massa nya saker att utforska :) Massa tankar att reda ut och massa tid att bara ligga och ta det lugnt.


Annars rullar mitt liv på rätt bra. Jag behöver kanske lite tid att tänka bara, det är mycket som snurrar i huvudet just nu. Älska mig mest när jag förtjänar det minst, det är då jag behöver det som mest. Eller hur var det där? Jag behöver kramar.

Vänner som man inte sett på länge börjar dra sig ut ur sina gömmor och det är jätteroligt. Jag träffade Stoffe Stallone igår, riktigt kul faktiskt. Det var kul att vara med ett gäng igår och bara prata skit.

Kommentarer
Postat av: Ina

Förlåt att jag är så jobbig :P

2008-06-06 @ 22:41:19
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Din Tåsse

Sara, min älskade vän.

När jag kommer hem ska jag kramar sönder dig och vi ska ha så roligt som bara vi kan!

<3

2008-06-07 @ 17:45:36
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback