Blandar ut sin tid med lite te

I helgen har jag legat.... Som en död sork. Imorse sa jag till mamma att om jag hostar en gång till så hoppar jag ut genom fönstret. Jag hostade men vågade inte hoppa ut. Jag lär ha ett 8pack innan den här förkylningen är över, jag har världens träningsvärk i magen.

Annars har helgen varit bra, jag umgicks med Lisa, Emelie och Mirja en stund igår. Fast jag fick inte krama någon av dem för jag ville inte bli skyldig till någon epidemi.

Jag börjar jobba imorgonbitti också. Stackars kunder, jag ska göra mitt bästa för att undvika allt folk, vilket blir rätt svårt eftersom jag jobbar på ICA... Jag får gå runt och tralla på min melodi på lagret och i hyllorna. Kassan får vänta tills hostan har lagt sig.

Nu blir det en kopp te med en nära vän. Livet är underbart trots att jag snart hostar ut mina lungor!


Kommentarer
Postat av: Tåsse

Ja, nu tycker jag inte att din hosta ska få finnas kvar något mera, det är ju faktiskt synd om lilla Sara. Men te är bra grejer det!

Som sagt, Krya på dig!

2008-06-16 @ 12:18:19
Postat av: Maggan

Sötpettson :)

Jag tycker vi ska ha en dejt snart!

2008-06-16 @ 18:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback