Bli aldrig musiker

Något mystigt har hänt här i skogarna. En sträng på min gitarr har gått av, när jag var hemma i Slussfors, 7 mil bort från gitarren! Hur skumt är inte det. Samma sak hände hemma i Slussfors en gång på den gamla gitarren, då gick en sträng av när jag låg och sov. Jag har en konstig inverkan på gitarrer. Snart blir det att köpa sig en ny också! Hurra för Sara!

Så nu får jag helt enkelt spela på Johannas gitarr tills min blivit fixad. Mamma måste ta med sig mina extra strängar hit och jag får tillkalla experthjälp.


Kommentarer
Postat av: Ina

vet du sara, nu får du skriva någonting här snart, annars slutar jag läsa :p

2008-06-06 @ 10:48:20
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback