Drog! Drog! Ge mig nåt för jag är så låg så jag imploderar

Jag spenderade min dag med Lisa. Vi drack latte och pratade skit.
Hon visade mig en låt, som var helt fantastisk. Jag blev alldeles stum och tårögd när jag lyssnade på den. Jag tycker att det är underligt hur påverkad man kan bli av musik. Det är helt otroligt. Låten heter i alla fall Cripple And The Starfish och framförs av Anthony... Den var rusktigt vacker, tragisk men vacker.

Jag är ledig idag så jag är hemma i Slussfors. Jag har tvättat massa så att jag har några rena kläder till i helgen. Det är dansgala och grejer så då måste man väl lyxa till det med kläder som inte luktar Apa.

Jag känner mig trött och sliten. Det är mycket tankar som snurrar runt i huvudet och jag känner mig lite låg. Jag undrar hur helgen kommer att sluta. Jag får tänka positiva tankar och bara ha kul.



Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, det var en superhelg, och det gläder mig att du läser :) Trevlig sommar du med :D Kram

2008-06-29 @ 23:10:23
URL: http://snowstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback