Bit ihop och sparka!


Nu var det måndag igen, det har jag verkligen inte missat.
Dagen började med att jag såg vilket väder det var, så jag skickade ett sms till Johanna att jag ville knarka och citerade Elin och Jessica i Fucking Åmål. I samma veva som jag öppnade telefonen såg jag mina noteringar på displayen! Jag hade massa saker som skulle måstas göra under dagen.. Och det fick mig inte direkt på bättre humör.

Jag upptäckte till min fasa att min lösenord på skolan gick ut idag så jag kunde inte öppna mailen heller. Det gjorde mig mer stressad eftersom att jag skickade ett sånt där Snälla-visa-lite-barnhärtighet-mail till en lärare inatt. Vilket visade sig senare under dagen att jag lika gärna kunde ha glömt, finns det ingen barmhärtighet!?

Jag vill inte veta vad mer som kan hända nu, jag förväntar mig inte särskilt mycket positivt av måndagar ändå. Det är lika bra att ge upp redan nu och välkomna alla olyckor. Jag ska skratta allt rakt i ansiktet. FUCK YOU MONDAY! RATE MY!

Kolifink kolifink!
I wanna get lost in your rock and roll and drift away...

Kommentarer
Postat av: Sork/Micke

W0rd!! måndagar är veckans rövhål!

2008-06-09 @ 23:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback