Vi sätter oss i bilen igen, framåt, bara framåt min vän

Hosthost säger jag. kurudumkurudumkurbumbumbum!

  • Idag har jag städat huset jättenoga, dammtorkat varenda pryl. Men det var det värt, mamma grät nästan då hon kom hem. Annars har jag inte gjort så mycket, typ spelat gitarr. Rösten är inte riktigt som den ska så jag fick inte sjunga så mycket, men jag spelade lite ändå.
  • Jag övningskörde till Umnäs med Mamma och från Umnäs med Pappa. Det var två helt skilda saker!
    Mamma - Åsså släpper du gasen lite om du tycker att det går för fort....
    Pappa - Nu måste vi hålla trafikrytmen, upp i 90! Det är bara du gasar, upp i 90 sa jag!
    Det var spännande måste jag erkänna.
  • Johanna har gjort en blogg också, vaegkonen.blogg.se! God, have mercy on her ;)
  • Imorgon blir det Strömsund och spelning i kapellet. Jag ska bara sitta i publiken och njuta och skratta lite i smyg. Om vi nu får komma ens...FUCK YOU, IM WITH THE BAND!
  • På måndag börjar allvaret. Då är det ICA som gäller.. Jag kommer sjunga "ICA's egna varor, som vi gjort själv" i takt med pipet i kassan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback