Glädje och kärlek uti försommaren.

Idag var det skolavslutning och regnet öste ner när vi sjöng Den blomstertid nu kommer. Sure! Jag fällde någon tår måste jag erkänna, när jag tänkte på att nästa år så är det vi som sitter där framme till höger i vita mössor och skriker som några idioter. Jag vill inte, jag tycker om att inte tycka om skolan... Sånt är livet! Men min gamla lågstadielärare tröstade mig nyss med att vi är som katter och landar alltid på fötterna.

För övrigt har det varit en bra dag. We saw God and we liked it! Och Jesus uppenbarade sig han med. Mmhm! Ge mig.

Så nu blir det partaj så länge vi orkar, och en liten stund till... Det är inte varje dag det är skolavslutning.

Så fuck you och ha en trevlig kväll :)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Skål kvinna! Sup och njut av livet :D

2008-06-11 @ 00:51:47
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback