Lycklig och förvånad

Jag tänker nu offentliggöra mina åsikter om ICAs trevligaste kunder!
De jag anser vara trevligast är män i 40 till 50 års åldern, helt klart. Männen är oftast trevligare än frugan när de är och handlar tillsammans.
Så... :
Ni män mellan 40-50 år, Vägverkare och lastbilschaufförer, ni män som tillhör tidigare nämnda kategorier som köper matlådor. Ni ska ha en eloge! Det är ni som gör mina dagar på ICA, det är ni som får mig att fortsätta. Tack.

Barn är faktiskt rätt söta de också, fast de är helt odugliga till att packa upp varorna på bandet. Så jag uppmanar alla föräldrar att göra det själva och underlätta för mig ;)
Jag bara ler när de står brevid kassan och grinar för att de inte får köpa HubbaBubba! Så länge det inte är mitt problem så kan jag inte göra annat än att le. Jag blev alldeles glad här om dagen när en kunds barn hade tjuvbytt börs med mamman, hennes ögon var stora som paraboler när hon upptäckte att hon hade en rosa barbiebörs i väskan nu i stället. Barn är roliga, så länge jag slipper ta hand om dem.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan Saris!! Nu har jag läst alla inlägg i din blogg :p (såg länken på msn, därför jag blev nyfiken) Väldigt spännande att få en liten inblick i ditt liv, inte mycket man vet om vad du pysslar med nuförtiden annars. Det är roligt också att se att du är lika verbal som alltid. Om du inte blir journalist kommer du säkert att åtminstone extraknäcka med att skriva krönikor och sånt till någon tidning ;)

Jag är ju hemma nu i sommar. Vi borde väl hinna ses nån gång iaf, det skulle vara kul :)

Håller med dig om det där med Bullerbybarnen och att man vill vara liten igen. Allting var så magiskt och speciellt då, liksom. Minsta lilla grej blev till ett äventyr.. Man kunde t ex roa sig i timmar med att sy kläder till sina nallar på golvet i en källare, bland dockskåp och råttbajs ;) Nä, nu flummar jag lite väl mycket, kanske borde sova nån gång :p Fattar inte varför jag alltid ska vara så sjukt långrandig så fort jag vill få något sagt.. :P Jaja, vissa saker fortsätter att vara sig lika, medan andra förändras desto mer. Det är väl bara så det är och ska vara.

2008-06-21 @ 01:57:10
Postat av: Lisa

50 års män och barn alltså, men älskling jag har inte vart din kund än :)

Oj, vad det lät som du var en hora eller bordellmamma nu.. men det var inte så jag menade som du säkert förstår kära ICA-tant.

2008-06-23 @ 11:46:05
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback