Alltid lär man sig väl nåt, det var väl så det skulle va

Nu har jag varit hos tandläkaren.
Jag gick ditt med huvudet högt för jag har varit så duktig med mina tänder..
När jag gick hem släpade huvudet i backen.
Allt började bra, jag svarade fin nej på alla frågor om rökning, snusning, sjukdomar och huvudvärk. Allt såg ut att gå enligt planerna. Det kom som en chock att jag har två stora hål som måste lagas och ÅTTA ( !!!! ) hål som är påväg.
Plus att jag riskerar tandlossning vid 17 års ålder om jag inte sköljer nu med något medel från helvetet två gånger per dag i två veckor. Sedan får jag inte slarva med tandtråden heller. Så jag köpte såna där roliga tandtrådssaker, för att förena nytta med nöje. Stackars mamma blev alldeles chockad hon med när jag ringde och berättade nyheterna. Så nu blir det hårda tag, det blir en tuff tid framöver. Må jag överleva mitt öde.

                  image6

Kommentarer
Postat av: Lisa

Lilla, lilla Sara.
Du måste ta hand om ditt vackra leende. :)

Jag insåg dock när jag läste detta att jag inte vart hos tandläkaren på ca 2 år.. oups..

2008-05-20 @ 18:23:05
URL: http://lisaanderback.blogg.se
Postat av: Stifler

hahaha...ditto på Lisa men samtidigt...ive told you so...

2008-05-20 @ 23:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback