Att fånga en fjäril


Så kan vi sjunga tillsammans om en längtan som aldrig blir still

för alla oss som aldrig vet vad vi vill

Det finns en sång och en dröm

om en lycka så öm

för oss som alltid ska till

att fånga en fjäril



Gårdagens spelning gick hyffsat bra, det kunde ha gått bättre för mig, men det funkade nog. Det var riktigt kul att få sjunga med bandet faktiskt. Det är ett härligt gäng! Man missade då ingenting när man inte kunde se melodifestivalen heller. Synd att vi fick en så kass placering, men vad hade vi förväntat oss egentligen? Kom igen...
Bättre lycka nästa gång.



Kommentarer
Postat av: Petter

När jag snabbläste rubriken fick jag den till 'Att fånga en fjärt'. Jag blev besviken när jag insåg att jag hade läst fel. Men den var fin ändå I guess.

2008-05-27 @ 02:03:09
URL: http://sandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback