Det här är rock!

Imorse åkte vi i dödsbussen med Gösta. Det vill säga att minibussen inte hade några säten där bak och Gösta körde som en galning, så vi flög runt som vantar. Vi begav oss till Folketshus för att titta på när 6e klassarna hade genrep till deras uppträdande som Småstjärnor.
Det var.. spännande. Där fanns också en två päron hög Rocker, på kanske 12 bast, bakom en gitarr av trä. Om han varit några år äldre, lite längre och kanske kommit in i puberteten så hade jag kastat mig över han ;) Synd. Ina satt bredvid och skrattade åt mig, men han var faktiskt ruskigt söt!
 Johanna och Mathilda!

Musiker och snickare är de sexigaste männen, det är rent fakta. Fast visst finns det undantag, ganska många undantag antar jag. Men snickare är utsett som det sexigaste yrket har jag för mig. Och musiker.. Mhmm!



Kommentarer
Postat av: Ina

Jag skulle väl inte kalla honom musiker.. Inte än iaf ;)

2008-05-22 @ 17:40:26
URL: http://snowstars.blogg.se
Postat av: Lisa

Sara, du har så rätt.
Snickare och musiker. Jag tror det är instrumenten och arbetsbycxorna som gör det, spelar kanske inte så stor roll vem som har det på sig.. Eller kanske ändå, en gitarrist som inte kan spela är ju faktiskt inte så sexig.. aja, nu tom-pratar jag bara.
Hoppas allt är bra med dig och att ditt hjärta inte är allt för brustet av en kärlek du ej kan få. ;)

2008-05-22 @ 18:59:41
URL: http://lisaanderback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback