En välkommen vår

Idag har det varit en underbar dag, somnade sent och sov länge. Sedan gick jag på mentorsträffen för att fika Annas Goda Mockarutor. Det är för underbart att kunna sitta på mentorsträffen och prata snygga pojkar med världens bästa lärare. Det är för roligt att hon blir lika galen som jag.

Efter mentorsträffen tog jag och Johanna med oss gitarrerna och gick ner till gamla båthamn, vårt nya sommarställe. Där satt vi och lirade lite gura, sjöng, tog lite kort och myste i solen. Där satt det en gubbe och fiskade genom bilrutan. Jag blev alldeles facsinerad, vilket påhitt. Han hade ett paraply i framrutan också, jag vet inte vad det fyllde för funktion, men han vecklade ut det i alla fall. Med fiskspöet i ena handen och ett paraply i den andra ägde han båthamnen. Tummen upp för påhittiga gubbar.



        


Jag är lycklig, förutom all stress så är allt perfekt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gubben ville nog inte ha sol på sig ;)

2008-05-29 @ 22:20:03
URL: http://jonssn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback