Jag har knappast lärt mig nåt sen sist

Jag hatar mig själv, jag borde skämmas. Jag borde inte få ha en mamma! Jag glömde nyss bort hennes födelsedag, hon gatt fråga mig när vi pratade i telefon om det inte vad något mer jag ville. Sedan slog det mig att jag helt glömt bort att hon fyller år idag. Samma sak hände på morsdag, mamma var tvungen att påminna mig, fy vilken dålig dotter jag är.

Jag älskar min mamma mest i alla fall, trots att jag helt glömt att det var den 29e idag.

image20

Idag var jag och Gösta på bushumör, fast vi kom inte på något bra bus. Fast Gösta var bara allmänt konstig och pratade i en glödlampa. Han tyckte att vi skulle fara och väcka en kille som förmodligen låg och sov, men det kändes inte riktigt snällt. Gösta är ond, the devil himself.



Kommentarer
Postat av: Ina

Nu kommer jag alltid komma ihåg när din mamma fyller år ;)

2008-05-29 @ 22:57:13
URL: http://snowstars.blogg.se
Postat av: Joyo

Nu blir jag lite besviken här, eftersom du glömmer vårat "lilla bus" ;) Jag tycker att det är lite att nämna :p
p.s Sara, alla glömmer vi saker men vissa är lite extra senila :P (L)

2008-05-29 @ 23:26:25
Postat av: mamma

Hej, du är världens bästa dotter, en av tre. Vad gör en glömd dag när jag har dej att krama och älska. din mamma.

2008-06-03 @ 23:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback