Och jag lovar att om en stund, så kan vi skratta åt det här!

Dagen börjar inte bra..
Den börjar med ett lagom uppmuntrande sms, som kanske inte är så hemskt ändå. Ett sånt där sms som gör mig förvirrad och jag bara vill kasta telefonen, eller mig själv föresten när jag tänker efter, rakt in i väggen.
...När jag står i duschen råkar jag ut för en gammal klassiker och får schampo i ögat och vatten i örat. Så jag står där och hoppar och håller mig för ögat och drar någon ramsa..
När jag ska borsta tänderna, vad händer!? Jo, självklart faller tandkrämen ner i ljuser som står bredvid kranen. Den här dagen kan inte gå bra. I feel it in my fingers, i feel it in my toes!

Jag hatar måndagar, har det någonsin hänt något bra på en måndag? Jag skulle inte tro det. Låt måndagar förevigt brinna, tillsammans med bloggvärlden. Moahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback