Alla dörrar är öppna

Tjolla hopp tjolla hej!

I veckan håller vi öppet caféet på skolan! Det är inte tvärenkelt ska ni veta! Det ska bakas, diskas, skrattas och sedan behöver man sömn också. Så det blir inte mycket tid över till att skriva i bloggen inte! Caféet är ett 8 till 8 jobb. Det är hårda tider på Luspen nu.

Snart bär det av till Malmö, snart fyller jag 18 år. Jag förstår ingenting, det har faktiskt gått ruskigt fort. Jag skulle gärna vara barn ett tag till ändå, det skulle vara skönt att inte få så mycket ansvar. Snart tar vi studenten och vart jag tar vägen då lär förbli en gåta.

Jag ville bara säga att jag lever, jag vill ju inte att ni ska vara oroliga för mig ;) Allt är bra, möglet lever och frodas och dammråttorna förökar sig.

Kommentarer
Postat av: P

Hoppas du fick ut den där soppåsen som inte uppförde sig :)

2008-11-12 @ 23:33:47
Postat av: I Wan't You

Tell me how to win your heart

For I haven't got a clue

2008-11-17 @ 22:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback