Det är ett stort liv

Det är ingen vanlig dag, det är ingen vanlig dag!
Det är ingen vanlig dag idag, för det är Saras födelsedag. Hurra hurra hurra!


Idag fyller man 18 år. Nu får jag rösta, gifta mig, spela på ATG, ta körkortet, Mamma och pappa slipper alla Målsmanspapper och jag får ha utvecklingssamtal ensam. Jag måste erkänna att det känns rätt skönt, det är en dag man väntat länge på. Det här året har man längtat extra mycket när alla kompisar fyller år, tar körkotet och går på krogen.

Idag är det äntligen min dag. Jag har haft en jätterolig helg tillsammans med famlijen. Vi åt jättegod mat tillsammans och man fick höra historier om hur det var när jag föddes, och hur ofattbart det är att det är 18 år sedan. Jag blev tårögd när de sjöng för mig och jag fick öppna mina paket. Jag har världens bästa famlij, tack!

Så jag vill tacka för alla gratulationer.
Ni äger!

Kramar från världens gladaste 18åring.




Kommentarer
Postat av: Mårta

Nu kan du ju prostituera dig också, jag är rik.

2008-11-23 @ 14:29:59
Postat av: Malin

Grattis i efterskott! Kram

2008-11-24 @ 12:21:40
URL: http://mdanielsson.blogg.se/
Postat av: Alla hemlisar

Grattis från oss alla;)

2008-11-24 @ 20:23:30
Postat av: Anonym

Hoppas du också fick min hälsning på din födelsedag.

Snön må smält... men tecknen finns kvar

2008-11-25 @ 12:10:16
Postat av: Hasse

Grattis i efterskott.... typ 1½ vecka försent men grattis ändå:)

2008-12-01 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback