En drömmare från landet

Jag älskar såna här dagar, när man kliver upp på morgonen, går till skolan och inser att man inte behöver vara där. Det är så skönt att få gå hem igen, ta en jättelång varm dusch och bara ta hand om sig själv. Det är så skönt att gå runt i lägenheten i mjukisbrallor, lyssna på musik och fundera över livet.
Lura dig själv, kliv upp och ligg kvar och dra dig när du kommer på att du faktiskt inte behöver gå upp eller stressa, det rekomenderar jag starkt ;)

Ikväll blir det middag med Johanna och Petter, det ser jag verkligen fram emot.

Snart bär det av till Malmö och jag börjar bli smått nervös, men jag vet att det kommer gå bra ;)

Nu ska jag sätta in Daugava i stereon, skruva upp volymen, slänga upp benen på sängen och bara titta upp i taket och njuta av livet innan jag beger mig till dagens enda lektion :)
Tack för mig!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin kamera

2008-11-28 @ 09:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback