Det går en sägen om att önska sig nånting

Klockan som jag inte orkat ställa om är kvart över två.. Så klockan är alltså kvart över ett just nu. Klockan var ungefär tio över ett när jag fick ett otroligt sug efter pepparkakor och mjölk. Av en ren händelse så råkar det stå en burk med Nyåkers på tv'n. Så fort min nattliga underhållare loggat ut från msn tog jag tillfället i akt och sa högt till mig själv:

" Nejmen Sara, klockan är tio över ett, på natten! Då ska man inte äta pepparkakor, det vet du väl ändå! Dessutom är det bara oktober". Men rebell som jag är, så tog jag min (Johannas) mjölk och mina pepparkakor och slog på Tv'n. Det var reklam, jag smällde i mig ett XX antal pepparkakor, det var fortfarande reklam, samma reklampaus. Jag måste erkänna att den sista pepparkakan knackade jag sönder i hopp om att få tre bitar och önska mig något, men nej mitt hjärta gick i tu.

Jag är en jäkel på pepparkakor, så om jag kommer på besök, ge pepparkakorna till någon med muskler och tjurskalle. För när jag är i farten går inga pepparkakor säkra!


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg!

2008-11-02 @ 17:14:53
URL: http://bluemist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback