Gott om dåliga vanor...

Innan jag somnade igår hade jag en riktig funderare, problemet är bara att jag inte minns vad jag funderade på. Jag minns att jag tänkte att jag skulle skriva upp det i bloggen idag, men det gick ju inte så bra när jag inte minns vad det var.

Nu sitter jag här på skolan, med banankräm fulla käften och med en skrikande Blondie bakom mig. Jag var hos tandläkaren och lagade ett hål idag, utan bedövning! En applåd för mig! De fick behandla mig som ett barn för att jag inte skulle börja grina, hon som är som assistent, sa att att ett av mina tandtroll hade en röd keps och sprang i en välda fart från borren, för att rädda sitt blåa skinn. Då började jag skratta istället och höll på att svälja Kalle Anka-sugen...
Självklart tjatade de på mig, att jag måste använda tandtråd! Jag är påtok för dålig på att ta hand om tänderna, jag göder mina tandtroll istället!



Det var kul att ni ville skriva att ni läser min blogg, synd bara att vissa av er var anonyma. Det hjälpte ju inte mig direkt! Och synd bara att så många var blyga och inte skrev alls ;)


Kommentarer
Postat av: nååe

Bra eller hur:)

http://www.youtube.com/watch?v=98e8P1us7RY

2008-10-15 @ 11:29:12
Postat av: Bergfors

du syftar på mig när du pratar om blygingarna, eller hur...? ;)

Hey, jag ville bara gå mot strömmen, du vet! Medan alla andra var så lättpåverkade å skrev på samma inlägg (bara för att DU sa till dom att göra det) så är jag mer upprorisk och specieeeeell...



hehehe...

2008-10-15 @ 16:01:39
Postat av: Anna

haha! man kan ju bara le och fnissa åt bergfors ltie grand ;)

2008-10-15 @ 17:44:42
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: Umnäs chick! ;)

Aså, kvinna! du är så söt! Jag kan se trollet med röd keps framför mig! hur han springer och skriker av förtvivlan! :P Sötis!

2008-10-18 @ 14:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback