Som ett kliande, svidande skavsår...

Jag känner mig aningen frustrerad.
Här sitter jag, halv tre en lördagnatt och är lagom trött.. Jag tittar ner på mitt tangentbord och vad ser jag?! Jo, den enda tangent jag saknat på mitt tangentbord, en sån där smart knapp som finns på vanliga tangentbort, men som jag tänkte att de tagit bort på de bärbara datorer, eftersom alla inte är så smarta och använder den. Jag är beroende av den... Här har jag suttit och svurit över den saknade tangenten i ungefär två år, och här sitter jag, halv tre en lördagnatt och hittar den!!

Godnatt på er..


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är utmanad! ;)

2008-10-20 @ 18:09:56
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: Ina

Jag vet att Anna hann först, men jag har också utmanat dig så du kan väl nämna mig också på ett hörn ;)

2008-10-20 @ 22:26:51
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Mamma

Harre gu kan du inte tänka på din blinda mamma, jag kan inte läsa vad du skriver, jag måste sitta med näsan mot skärmen. Funkar inge bra i längden.

2008-10-22 @ 12:15:58
Postat av: Mamma

du jag fattar inte tekniken. Min tidigare kommentar fanns inte med, jag klagar på din nya färg, ärman halvblind som din mamma så funkar det inte. Det som är viktigast är att du krya på dej så du är frisk när tjejorna kommer och hälsa på dej.

2008-10-22 @ 12:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback