Kom, här är livet vi ska leva...

Nu sitter jag hemma i trygga Slussfors. Tvättmaskinen centrifugerar och mamma lagar palt. Jag sitter framför datorn och sjunger för kung och fosterland, jag älskar verkligen att vara hemma. Det blåser på rätt bra idag, jag var ute en sväng med Presley och vi höll på att blåsa bort båda två. Det var bara att hålla hårt i kopplet.

Jag var ute och övningskörde Peggan idag med mamma, det var spännande innan vi ens tog oss från gården, men när vi väl tog oss iväg gick det kalasfint! Det blev en sväng till Forsmark fram och tillbaks.

Annars leker livet, Bo Burnham gör mig glad. Presley väckte mig i morse, vilket inte var uppskattat. Lisa kommer snart hem, det är rena rama julafton!

   
Nu börjar alla bitar falla på plats. Det känns bättre nu. Mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Ina

Han är verkligen söt :) Hunden alltså ;)

2008-10-11 @ 16:44:12
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, att vara hemma och känna tryggheten är en fin känsla. Om 6 dagar befinner jag mig i Umnäs - det känns så otroligt att jag knappt kan förstå att det är sanningen :)

2008-10-11 @ 23:59:29
URL: http://lisaanderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback