Blåa ögon...

Idag har jag jobbat hela dagen.. Fruktmannen handlade av mig och något jag inte förvänta mig hände.. Han kanske handlade sju varor, varav en var en påse apelsiner. Sedan kom det inte en enda frukt till. Mitt hjärta stannade nästan och jag tänkte att snart faller väl himlen ner också. Men himlen sitter där den sitter. Fruktmannen hade nog en dålig dag...

Ungefär världens vackraste ögon handlade av mig idag och det jag kunde inte titta bort förrän han tittade lite konstigt på mig, konstigt men vackert. De ögonen skulle gärna få titta på mig innan jag somnar.

Det kom två killar som jobbade åt ICA idag och prövade mig, de ville köpa cigaretter och öl av mig utan leg! Men den gubben gick fan inte, mig lurar ni inte. Jag såg igenom ert mönster. Så jag fick ett papper att jag skötte mig bra! Jag blev godkänd.

Så nu sitter jag och gör läxan som vägrar göra sig själv, trots att jag mutat den med godis om den sköter sig. Jag måste göra allting själv, tänk om jag bara fick sitta här och allt skötte sig själv.

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare:)

Drömde om dig inatt.

2008-09-07 @ 12:51:37
Postat av: Ina

Nu får ni komma hem snart, vi saknar er! Och jag saknar dina inlägg..

2008-09-11 @ 18:52:51
URL: http://snowstars.blogg.se/
Postat av: Mårta

Drömde om dig inatt. också ;)

2008-09-13 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback