Det vackraste världen har sett på längre tid

Jag tänkte nu bara tala om för alla vänner och ovänner att jag tänker gifta mig.
Den lycklige heter Andreas Carlsson och råkar för närvarande, inte för att skryta eller så men ändå, sitta i Idol juryn. Jag vet nu att alla tjejer och killar där ute blir avundsjuka, och att jag kanske inte borde göra det oficiellt ännu eftersom han redan råkar vara gift eller något. Jag har hört ryktas om en viss babe, men hon är snart ute ur leken.

Jag kunde bara inte hålla mig längre. Så alla gratulationer och presenter kan ni oavkortat skicka till mig, Andreas är inte så mycket för presenter. Jag hoppas att våra barn får pappas ögon och mitt sinne för humor. Det känns skönt att pengar inte har någon betydelse i vårt förhållande, Andreas bryr sig inte om att han inte tjänar riktigt så mycket som mig än.



Nej skämt och sido.. Jag antar att jag inte lyckades lura er.
Lite måste man väl få drömma också.. Det tror jag att jag mår bra av ;)
Vi är snart gifta, han vet bara inte om det än ;)

Kommentarer
Postat av: Mårta

Förstod väl att du skojade! :D Uh, puuh :O

Du sa ju att du hade vigt ditt liv åt mig och att ingen annan skulle kunna mäta sig med mig :)

2008-09-16 @ 21:49:18
Postat av: Anonym

Hej, kul om dina föräldrar blev bjudna till ditt tilltänkta bröllop. /mamma

2008-09-16 @ 22:10:21
Postat av: Anonym

Men harre gu, vem är din hemlige beundrare???? Finns det sådana nu mera, det trodde jag hörde min till min tid. /mamma igen.

2008-09-16 @ 22:12:54
Postat av: snorgran

Haha, tjusigt! Du lurade nästan mig ett tag ;P

Denne hemlige beundrare, finns de nåra snuskiga detaljer? ;D Puss / Emelie

2008-09-16 @ 23:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback