En lång dag

Idag har det varit en lång dag. Ett sms skakade om hela min värld och jag trodde att den skulle gå sönder. Jag kände hur hjärtat brast. Jag förstår inte hur allt kan bli så fel, det var inte tänkt att det skulle bli så här. Sedan blir det bara jobbigare när jag inte får förklara.. Det får ta den tid det tar, jag måste bara ha tålamod och bita ihop..

Projektplanen är inskickad så nu är det i rullning. Jag hoppas bara att det ska gå bra...

I helgen blir det jobb, och det ser jag nästan fram emot.

Johanna och Viktor har varit på besök och vi såg första Idolavsnittet tillsammans..

För någon dag sedan var jag på en kort men jobbig promenad, det känns konstigt att avsluta kapitel så definitivt. Men det måste göras.

September har börjat och jag hoppas på en bra fortsättning av året. Jag hoppas..

Det var lite skit från mig som bara ville ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback