Hum hum från Humlegården...

Nu får det vara nog! Hemlige människa, kom fram! Snälla snälla, säg bara vem du är så jag slipper bli tokig. Skicka ett sms eller något om du inte vill offentligöra dig på bloggen.. :)

Jag är snart så nyfiken att jag spricker. Kom igen!
Annars har veckan varit bra, fick besök av Sandra igår och det var riktigt trevligt. Tack för pratstunden!

Så nu ligger johanna i soffan och tycker att jag är allmänt osocial... Jag kanske borde förflytta mig typ en meter för att sätta mig bredvid henne så att hon känner sig mindre ensam.

Kommentarer
Postat av: Mårta

Får jag ditt telefonnummer så kan jag skriva att det är jag ;)

2008-09-30 @ 23:22:45
Postat av: Tåsse

Hmpf! Johanna ska inte klaga - jag är fasen i mig 130 mil ifrån dig!

Fast inte om 16 dagar :D

2008-10-02 @ 00:13:40
URL: http://lisaanderback.blogg.se/
Postat av: Anonym

If I could have just one wish,

I would wish to wake up everyday

to the sound of your breath on my neck,

the warmth of your lips on my cheek,

the touch of your fingers on my skin,

and the feel of your heart beating with mine...

Knowing that I could never find that feeling

with anyone other than you.



2008-10-02 @ 10:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback