Det är svårt att bli nöjd när man väntar mirakel

Mitt liv står så still som det bara kan, det kanske till och med går baklänges.

Magnus Betnér, mannen i mitt liv, är bisexuell och förlovad. Mannen med påsen där ute gör mig smått deprimerad med hans sätt att bara sitta där, helt obrydd. Idag sitter han i och för sig inte där längre, men han satt där största delen av gårdagen. Lägenheten tycks aldrig bli färdigstädad och läxan tycks inte göra sig själv - hur mycket tid jag än ger den. Tv dosan har inte lagat sig själv den heller, man måste då göra allting själv. Och min kropp har fortfarande inte kommit på hur man rengör sig själv, så snart måste jag nog ta mig in i duschen. Telefonen är fortfarande tyst...

The Killers - All These Things That I've Done får pulsen att öka och fötterna att röras.



Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du är nog den enda jag vet som också gillar den låten! Wow :)

2008-10-27 @ 17:15:31
URL: http://kafors.blogg.se/
Postat av: Kajsi

Du är nog den enda jag vet som också gillar den låten! :)

2008-10-27 @ 17:21:54
URL: http://kafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback