vi sätter oss i bilen igen, framåt, bara framåt min vän

På Inas begäran tänkte jag nu lägga ut ett kort blogginlägg.

Nu sitter jag i Docksta i våran lilla stuga, det här blir våran sista natt i stugan för att imorgon åka till Övik och Star Wars utställningen. Det kommer att bli en riktig upplevelse, det blir mäktigt att få se Yoda och C3PO på riktigt.

Det här har varit en studieresa full med mat, Star Wars filmer, godis, skratt, skitsnack, studiebesök och museum. Jag trivs verkligen i våran klass.

Livet rullar annars på som vanligt men just nu är det mer motgångar än framgångar. Mitt hjärta längtar. Det enda jag vill ha är en kram... Jag tog nyss Ipoden till sovrummet för att få lite tid för mig själv och mina tankar, jag har så mycket att tänka på att jag inte vet vad jag ska göra. Analysera och fundera, dra en slutsats och gråta.

Jag känner för dig.

Kommentarer
Postat av: Idaahh

Vi måste prata nån dag! Jag har inga pengar på telefonen så vi får höras på annat sätt ^^ puss

2008-09-12 @ 09:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback