Mycket smör och gurka...

Jag börjar klockan två idag, men jag kunde inte sova... Jag ringde mamma och försökte prata av mig. Sedan tog jag en relativt lång dusch för att se om det skulle kännas bättre då. När jag kom ut igen kändes allt precis som det hade gjort tidigare. Det känns inte alls mycket bättre. Min mage gör ont och jag funderar över vad som egentligen hände.

Jag är lite hungrig också, jag borde göra mig en macka med mycket smör och gurka. Det kanske hjälper.

Ett nytt par adidasdojjor skulle garanterat göra allting bättre. Jag lovar.
Idag ska jag hämta ut mitt körkort. Hurra hurra...




Kommentarer
Postat av: Maggan

Kan vi inte umgås snart? (:

Jag saknar dig!

2009-04-06 @ 17:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback