Ny design

Jag satt mig ner och pysslade med bloggen idag :) Efter många om och men blev den klar, och jag är hyffsat nöjd. Jag ska fortfarande fixa lite småsaker, men det får jag göra någon annan gång!

Jag har läxor upp över öronen och det är mycket på gång. I helgen är det Valborg som jag ska fira med familjen. På torsdag ska jag jobba och på söndag blir det förhoppningsvis idol med Ida!

Jag tycker att det är mysigt att bara sitta här, se att solen är på väg ner. Jag älskar när musiken får strömma ut ur högtalarna och jag älskar känslan av att bara vara jag. Jag myser av tanken att det väldigt snart är sommar. Jag räds lite av tanken att vi ska ta studenten till sommaren, men jag försöker att skjuta bort tanken.


När det blir varma sommardar, kom ihåg mig då...


Kommentarer
Postat av: Hampe

Bara jag som typ inte ens ser nån skillnad? :O

2009-04-28 @ 19:22:10
Postat av: åsa

Va fin den blev...Ja man måste ju förnya sig ibland...

2009-04-28 @ 21:41:05
Postat av: Ida

Din profilbild är helt FANTASTISK! =)

2009-04-29 @ 11:25:00
URL: http://mistyafternoon.blogspot.com
Postat av: Mamma

Hej, sidan blev jättefin, ha en bra kväll:

2009-05-03 @ 18:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback