Stabbing the drama

Dagen blir ljusare. Trots att man mötts av arrogans och oförståelse så börjar allt se bättre ut. Jag har kommit på att man inte ska förvänta sig så mycket, då blir man inte lika besviken. Jag ska i framtiden försöka ta allt med en nypa salt. Jag borde vara mer som Magnus, jag borde tänka att det löser sig. För det gör det alltid. Jag ska börja chilla mer. Nu ska inte all drama få trycka ner mig.

Jag hämtade ut mitt körkort idag, jag ser ut som ett troll, men det gör ingenting!

Jag måste köpa nya hörlurar. Den högra fungerar inte längre. Det blir obalans!
Jag fick nyss årets bästa sms. Det vämer att höra att jag får gömma mig hos dig och att jag är trygg hos dig. Jag blir glad när du säger att allt kommer bli bra. Jag litar på dig. Synd bara att du bor så grymt långt bort och att jag inte har någon bil. Det är några år sedan nu, fyra.. kanske fem.

Jag kommer komma till dig, var så säker. Jag kommer anfalla dig med världens längsta kram... Jag måste träffa dig igen...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback