Slut på det härliga...

Nu är påsklovet slut för min del och jag sitter i min lilla lägenhet igen. Det ser ut ungefär som vanligt, lite mer städat kanske, men annars så. Jag börjar jobba om en timme och jag var inte alls särskilt taggad. När klockan är fyra tänker jag gå hem, ringa Johanna, be henne laga mat åt mig... Sen tänker jag ligga på soffan och återhämta mig från allt vilande. Visst är det otroligt hur trött man kan bli av att vila en hel vecka?

Jag var nära på att missa bussen imorse så pappa fick gasa på ordentligt, jag har tur som har världens bästa pappa :)
Nu när ansökan är inne undrar jag om universitetet är något för mig? Klarar man som "nystudenterad" 18åring att hoppa på universitetet, att skaffa sig en riktig utbildning. Om jag ens tar mig in vill säga, det lär vi märka.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback