Fjöl av!

Idag är en sån dag när jag strosar runt i en jättetröja och mina tofflor lite skitigt hår och skitiga glasögon. Jag har släppt ner persiennerna och startat Pistvakt. Nu ska jag lägga mig i soffan under filten och skratta åt den dåliga humorn. Livet är allt bra underbart, jag är ledig, ikväll är det fest och Glenn borde dyka upp snart.

I början av veckan sov vi i stugan i Lumnien och umgicks med Madde och Tobias. Det var verkligen supermysigt.
Det finns inget bättre än att få vakna världens vackraste morgon bredvid världens vackraste människa.

Jag älskar livet.

Kommentarer
Postat av: mirja

JAG SAKNAR DIG! <3

2009-08-28 @ 17:34:10
URL: http://mirjadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback