Sylvester Stallone

Jag gjorde nyss en underbar upptäckt!! Jag kan koppla datorn till stereon, så jag kan lyssna på spotify i stereon. Helt perfekt. Då vill jag bara passa på att lämna ett litet meddelande till Hampus - Jag använder ditt inlogg, för du glömde logga ut. Du har mycket bättre spellistor än mig ;)
Nu skulle jag kunna sitta här hur länge som helst. Att koppla Ipoden till stereon är nu ett minne blott.

Nu har man åkt på en ansiktförlamning i halva ansiktetockså. Ingen vet varför.
Det jag vet är att jag inte kan blinka med höger öga, och jag ser ut som Elvis när jag pratar.
Så jag ser lite halvtaskigt och jag får kramp av att skratta.
Men det ska vara borta innan jul, det har jag gett mig fan på.

Annars är livet underbart. Ska till Blattnicksele imorgon med Glenn och vara med Erika, Reidar och barnen :)
Och på lördag ska vi äta julbord med familjen.
Jag är älskar.


Kommentarer
Postat av: Hampe

Din snyltare :@ Nä, ja bara skojas. Klart du får använda den, kul du gillar den ;)

Men du vet väl att du kan lägga in mina spellistor på din användare? ;) Men du kanske har glömt ditt användarnamn igen? :D

2009-12-11 @ 11:25:12
Postat av: Lisa

Men vad sager du kvinna!? Forlamad i halva ansiktet!! later inte sa kul...

2009-12-16 @ 15:34:52
URL: http://lisaanderback.blogg.se/
Postat av: jenny

Fick höra om ansiktet igår. jag dog! hoppas det går att fixa snart :o

2009-12-16 @ 17:59:19
URL: http://j3nnyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback