Allting flyter

Nu har jag fyllt min Ipod med 2gig helt ny musik. Så jag sitter och lyssnar på Frida Öhrns sköna stämma och tänker på studenten. Jag är inte säker på att jag är redo att möta världen riktigt än. Jag har först nu kommit på hur mycket jag egentligen tycker om min klass, jag älskar er rent utav. Ni äger, jag kan vara rätt söt jag också ibland, men ni äger. Vi samhällare är faktiskt grymma, alla har sinne för humor och jag känner att jag kan slappna av tillsammans med er. Våran lilla samhällssamhällsklass är en klass för sig, jag är glad att vi gör detta tillsammans, we can do it!

Jag vill inte lämna tryggheten än. Låt tiden gå sakta, ta gärna två dagar på en gång..
Jag är lycklig. Jag har världens finaste vänner runt omkring mig som gör mig lycklig. Frida Öhrn sjunger i mina högtalare, hennes röst skär sig på ett bra sätt på rätt ställen. Allt är klockrent, allt flyter. Magen kurrar lite lätt, men det gör ingenting. Jag har mackor.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är utmanad. titta min blogg =)

2009-02-19 @ 20:12:15
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback