Bortomland Del 3

Nu är det dags för ett nytt inlägg om skolans egna sekt. Jag måste ge vår datasalsreligion ett namn... Kanske Blizzards Witnesses, Belivers of the sniper, eller Aztec's gate.

Tänk om jag kunde förklara med ord hur det känns att sitta här... Ni skulle aldrig förstå. 
Vår datasal är indelad i två avdelningar med datorer. Jag sitter just nu i Cshörnan, jag känner att jag inte riktigt passar in. Det enda jag gör är att skriva blogginlägg som driver med deras konstiga kultur och skrattar i smyg.
Plugghörnan är ockuperad av två tjejer som definitivt inte spelar cs, antingen googlar de på snygga pojkar eller så gör de kanske läxa, det är svårt att avgöra här ifrån. Det är bara en pelare och ett luftrum på en meter som skiljer de som utnyttjar sin intelligens från de som inte gör det. Vilka som tillhör vilken kategori låter jag vara osagt.

Jag väntar bara på den käftsmäll som kommer att komma när folket här inne läser mina inlägg och tar åt sig ;)
 Härmed döper jag skolans datasalssekt till Blizzards Witnesses....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kom igen Sara. Minns du inte när du lirade cs hemma i Slussfors? På högstadiet nån gång tror jag det var, jag som hjälpte dig installera om jag inte tar fel :O :D

2009-02-09 @ 21:30:18
Postat av: Lisa

Fast jag måste ju säga att det bara låter som ett rum fullt med nördar. Bara av olika karaktär. Ni är spelnördarna (finns säkert olika kategorier där), pluggnördarna och som du min kära - bloggnördarna ;)

2009-02-09 @ 23:50:12
URL: http://lisaanderback.blogg.se/
Postat av: Pensionärer och tåg

Bloggnördar är söta har jag hört!

2009-02-10 @ 00:56:31
URL: http://www.pettersandstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback