Ett inlägg, dagen till ära.

Idag är det FETtisdagen eller FETTISdagen, det ena alternativet är värre än det andra, så kalla dagen för vad du vill och ta en semla. Idag är dagen när man får trycka i sig grädde på en brödbit utan att någon börjar undra. Du kan baka själv eller köpa på ICA, vilket som går bra. Semlor är gott, jag tycker att vi kan äta dem alla dagar i veckan. Åtminstone på söndagar, för att fira att vi klarat av ännu en vecka. Sedan kan vi äta semlor på måndagar också för att vi ska klara av veckan som kommer, så att vi får fortsätta äta på söndagar.

Jag skulle vilja införa en dag då alla lyssnade på reggae, pratade som Ture Sventon och åt sex semlor om dagen. Det skulle jag bli glad av.

Viktoria och Daniel har förlovat sig, kronprinsessan med hennes prins förstås. Det ska vi fira med en semla till!



Kommentarer
Postat av: Anonym

mm.. Semlor.. Du får dock inte glömma Tures underbara flygande matta med det lilla kylskåpet fyllt med underbara "temlor". Ett sånt skulle jag vilja ha.

2009-02-25 @ 19:24:06
Postat av: Wiie ^^

Jag vill till Umeå snart igen ^^ Äga Umeå utan att behöva sexa oss en sekund på dansgolvet, och ändå utan problem få med oss två killar hem ;) Jag skulle behöva en myshelg igen snart honey ^^ Love! pussqram

2009-02-27 @ 19:38:49
URL: http://jagägerdig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback