Ett spel

Livet är som ett parti i harpan...

  • Hur bra kort du än får i början så finns risken att allting skiter sig innan du är färdig - Så bra förutsättningar betyder inte att lösningarna kommer att komma till dig gratis.
  • När du väl gjort ett drag går det inte att ångra. Ctrl+z fungerar inte i det verkliga livet, och inte på Ipoden heller för den delen.
  • Varje drag du gör, avgör om din lek går ut eller inte. Ett enda snedsteg kan föra dig in på en helt annan väg än den du hade tänkt gå.
  • Ett enda kort kan sätta käppar i hjulet - En liten detalj kan komma ivägen för dina planer.
  • När du spelat nog många spel så kommer du att vinna. Tillslut går leken ut, det kräver bara lite tålamod
  • Hur gärna du än vill så kan du inte lägga en kung på en knekt, eller en dam på en dam.
  • Essen ligger alltid i botten - De bästa är alltid svårast att nå.
  • Du måste våga chansa


Kommentarer
Postat av: Hampe

Vann jag över dig? Jag fick 3146 poäng på 270 sek.

2009-03-24 @ 19:57:04
Postat av: Hampe

Vann jag över dig? Jag fick 3146 poäng på 270 sek.

2009-03-24 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback