Så ta mig iväg till ensamheten

Nu sitter jag hemma i Slussfors, det är Alla hjärtans dag och familjen är hemma.
Jag lyssnar på svensk reggae och tänker på livet och veckan som gått.

Snart kommer Alfred och Tilde hem och tystnaden kommer att sluta existera för en stund. Det blir mysigt. Jesper är också hemma, han är som en riktig människa fast grymt liten! Mina syskonbarn är de sötaste i hela vida världen!

Jag skulle vilja ha superkrafter. Om jag hade det så skulle jag flyga till något varmt land, eller kanske till Kalix. Jag skulle vrida fram tiden till April då jag förhoppningsvis har körkortet. Jag skulle flytta all snö till skåne bara för att vara jävlig.

Nu ska jag fortsätta dansa till reggaemusiken. Jag dansar och glömmer alla bekymmer. Vad skulle vi göra utan musik?


"Killen hon ville ha fanns i Asien... "
Baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback