Bortomland Del 2

Nu sitter man i datasalen igen, och jag blir bara mer och mer övertygad att datasalen snart blir en egen religion eller en egen rätt pantad sekt. Blondie sitter och klagar på stavfel, Wim spelar arenan men tabbar ner så fort killen med glasögon och makt går förbi. Båta bytte låt från "Var nöjd med allt som livet ger" till någon konstig skrik/operamusik. Joel och Indian Viciera sitter för långt bort för att jag ska kunna se vad de sysslar med. Jag vet inte om jag vill veta heller, när jag hör vilka ord de använder och när jag ser vilka smygleenden jag får av Joel där borta. Det kan ha med Wow att göra, eller så är det kära... Men ändå... Jag blir lite rädd.

Blondie har en Manbag, han har insett hur bra handväskor är men han försöker fortfarande se manlig ut. Jag vet inte om han lyckas, han faller på det långa blonda håret.

Blondie har en fråga!?
Vad har en dator och en server för relation till varandra?
Svar: Ehm.. Ja.. Det har med kommunikation att göra.. Hmm..


Vår undervisning ligger på hög nivå och IQ'n i datasalen slickar golvet.

Här pratar de om routrar, nätverk, ip, nätverkskablar, internet... Wim och Hampus kappberättar norgehistorier och jag är osäker på om de förstår skämten själva. Jag märker snabbt vilken nivå intelligensen ligger på här inne, jag kan nästan ta på den.
- Vad är det för skillnad mellan en norrman och yttre rymden ?
- I yttre rymden finns det hopp om intelligent liv.

Kommentarer
Postat av: Mårta

Joel? Har du missat mina blickar? ;)

2009-01-28 @ 09:43:06
Postat av: Anna

Haha! Ja, vad ska man säga. Klockrent

2009-01-28 @ 19:41:18
URL: http://jonssn.blogg.se/
Postat av: Kim das cat hammerman ;D

Hahaha, blondie med manbag? Du MÅSTE ta kort på det Sara, jag vill se:D

2009-02-01 @ 19:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback